انواع توری مش

انواع مش

انواع توری مش

[:fa]

انواع توری مش:در مقاله توری مش چیست و چگونه تولید می شود،برای شما نحوه تولید این محصول پرطرفدار را توضیح دادیم. این محصول پرطرفدار و پرتقاضا در جهان به مش مهندسی معروف است. علت استقبال از این محصول از سمت مهندسان استحکام و تنوع آن می باشد.در این مقاله انواع و ویژگی های هرکدام را توضیح می دهیم.

انواع توری مش

توری مش بنا بر میلگرد مورد استفاده دو نوع دارد:

  • توری مش ساده
  • توری مش آجدار

این دو محصول یا به شکل رول و یا برگ تولید و به مشتریان عرضه می شوند.همانطور که گفته بودیم توری مشی یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان است.  قیمت آن بر اساس اندازه میلگرد به کار رفته و چشمه متغییر است.

نام دیگر توری مش توری جوشی می باشد.این محصول در صنعت ساختمان مخصوصا مسلح کردن بتن فنداسیون تحت عنوان شبکه میلگردی پر کاربرد است.توری مشی برعکس توری حصاری، گابیون و مرغی بافته نمی شود. در این توری میلگرد ها به شکل طولی و عرضی قرار داده و نقطه اتصال آن ها را جوش می دهند.دلیل نامگذاری این توری به توری جوشی همین است.

یکی از مهمترین مزیتی که توری مشی دارد شکل هندسی و مقاومت شبکه ای بالای آن است.همین ویژگی باعث می شود ساخت و ساز با سرعت بیشتری انجام  شود. این مزیت در زمان و هزینه صرفه جویی می کند.محصول مهندسی که بتواند با توری مش رقابت کند بسیار کم است.این توری به جز صنعت ساختمان در صنعت و کشاورزی هم مورد استفاده قرار میگیرد.

مشخصات فنی توری جوشی

قیمت توری مش بر اساس مشخصات فنی که دارد متغییر است.

این مشخصات فنی شامل:

  • نوع میلگرد
  • اندازه میلگرد
  • اندازه چشمه ها

نوع میلگرد:

همانطور که میدانید توری مش با استفاده از دو میلگرد ساده و آجدار ساخته می شود.  هر کدام از این نوع میلگرد ها ویژگی های خاص خود را دارد.

اندازه میلگرد :

میلگردهای ساده و آجدار در اندازه های۱۴,۱۲,۱۰,۸ برای توری مشی استفاده می شوند.انتخاب اینکه کدام اندازه از این میلگرد ها در توری استفاده شود بر اساس کاربردی است که برای آن در نظر گرفته شده است.

اندازه چشمه ها:

وقتی نقاط اتصال میلگرد ها جوش داده می شود فضایی مربع شکل به وجود می آیدکه به آن چشمه گفته می شود.سایز چشمه ها متفاوت است. متداولترین اندازه برای آن ها۳۰،۲۵،۲۰،۱۵،۱۰  سانتی متر می باشد.هرکدام از این اندازه ها برای کاربرد خاصی استفاده می شود.اگر میخواهید از توری مشی به جای آرماتور بندی استفاده کنید باید به اندازه میلگرد و چشمه آن توجه کنید.البته کارخانه ها توری مشی را با ابعاد مختلف برای مشتریان خود تولید می کنند.

کاربرد توری مش:

همانطور که قبلا بیان کردیم توری مشی به جز صنعت ساختمان در صنایع دیگر هم استفاده می شود.این محصول با توجه به نحوه مورد استفاده در صنایع مختلف و یا صنایع ساختمانی توسط مهندسین به دقت محاسبه و اندازه گیری می شود.همین اندازه گیری باعث انتخاب توری مناسب بر اساس نوع  پروژه  می شود. انتخاب درست توری برای پروژه  دوام و زیبایی پروژه را تامین کند.در ادامه برخی از کاربردهای این محصول  را بیان می کنیم.

  1.  فنس برای جلوگیری از حیوانات
  2. صنایع پتروشیمی
  3. زیر ساخت ورزشگاه ها
  4. فونداسیون کفپوش سالن های صنعتی
  5. ساخت سد
  6. ساخت سوله
  7. ساخت باند فرودگاه
  8. ایجاد حصار
  9. استفاده به جای آرماتوربندی

مزایای توری مش

  • تامین استاندار های ساختمان
  • نگهدارنده عالی برای فنداسیون بتن
  • ارزان و به صرفه
  • حمل و نقل آسان
  • کاربری آسان
  • دوام و استحکام بالا
  • ضد خوردگی
  • مقرون به صرفه در زمینه مصرف میلگرد

خرید توری مشی از فولاد صنعت زمانی

برای اگاهی بیشتر از قیمت توری مش این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.شماره تماس۰۲۱۲۲۲۲۰۰۲۵ تماس حاصل فرمایید.

فولاد صنعت زمانی یکی از بزرگترین تولیید کننده های توری مش در ایران می باشد.در سایت فولاد صنعت زمانی ما به صورت روزانه قیمت توری حصاری،قیمت توری مرغی،قیمت توری مش،قیمت نبشی، قیمت ناودانی،قیمت مفتول آرماتوربندی،قیمت پروفیل،قیمت میلگرد،قیمت تیرآهن،قیمت سپری،مفتول رابیتس،قیمت انواع لوله را قرار می دهیم.شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[:]