آشنایی با انواع مختلف مش

آشنایی با انواع مش

آشنایی با انواع مختلف مش

[:fa]انواع مختلف مش

در کل انواع مختلف مش به سه دسته تقسیم بندی می شوند که با عنوان فولادی ، آجدار، پنلی شناخته می شوند. اما دسته بندی دیگری برای انواع مختلف توری های مش وجود دارد که رایج تر است. در کل مش ها را براساس مفتول های به کار رفته در آن ها دسته بندی می کنند که شامل مفتول گالوانیزه، آهن و استنلس استیل می شوند. در ادامه به بررسی این نمونه ها خواهیم پرداخت.

معرفی انواع مختلف مش

توری مش مفتول آهنی:

این نوع از توری مش به صورت آجدار و ساده تولید می شود و از استحکام بالایی برخوردار است. این نوع توری را به استفاده از جوش مقاومتی به یکدیگر پیوند می دهند.

توری مش گالوانیزه:

یکی از انواع مختلف مش مدل گالوانیزه ی آن است که به صورت یک مجموعه ی مشبک از مفتول های با روکش گالوانیزاسیون به شیوه ی گرم ساخته شده است. از ویژگی های این نوع مش مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی است از این رو آن را برای ساخت سازه های زیر ساختی استفاده می کنند. این نوع از توری های مش را با استفاده از میلگردهای فولادی با سایزهای متفاوت می سازند. این محصول از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به همان اندازه نیز فاقد انعطاف پذیری است.

توری مش استنلس استیل:

این نوع یکی از انواع مختلف مش است که به وسیله ی فولاد ضد زنگ و عنصرهایی با آلیاژ بالا تهیه می گردند از همین رو در برابر اتمسفر دما و حرارت بالا و خوردگی ، پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این نوع توری مش به عنوان یک گزینه ی مناسب برای استفاده در محیط های مرطوب و مکان هایی که دمای هوا بسیار بالا است پیشنهاد می شود. از دیگر ویژگی های توری های مش استنلس استیل این است که در برابر فرسایش شیمیایی و فیزکی از خود مقاومت نشان می دهد. پایداری بالا در برابر مواد اسیدی و قلیایی از خود نشان می دهد. این نوع از توری های مش از کشش یافتگی پایین برخوردار هستند. این محصولات را برای استفاده در صنایع حساس مانند نفت و گاز، خودروسازی و هوا فضا، رنگ سازی و …. به کار می برند.

خلاصه:

در کل انواع مختلف مش به سه دسته تقسیم بندی می شوند که با عنوان فولادی ، آجدار، پنلی شناخته می شوند. اما دسته بندی دیگری برای انواع مختلف توری های مش وجود دارد که رایج تر است. در کل مش ها را براساس مفتول های به کار رفته در آن ها دسته بندی می کنند که شامل مفتول گالوانیزه، آهن و استنلس استیل می شوند.


مشاهده لیست قیمت های آهن آلات

[:]