آشنایی با توری مش

اشنایی با توری مش

آشنایی با توری مش

[:fa]

آشنایی با توری مش:ممکن است بارها عبارت مش چیست را در صنعت ساختمان سازی شنیده باشید .برای آشنایی با ماهیت مش فلزی یا توری های مش آشنا شوید با ما همراه باشید. توری مش به نوعی از توری مفتولی اطلاق می شود که برای ساخت آن از میلگردهای فولادی استفاده می کنند. میلگرد ها به صورت طول و عرضی( تار و پودی) که دارای زاویه قائمه هستند به یکدیگر متصل می شوند. در مورد روش اتصال میلگردها به این شکل است که میلگردهای افقی را بر روی میلگردهای عمودی قرار می دهند و محل تقاطع آن ها را به وسیله جوش نقطه ای به همدیگر اتصال پیدا می کنند. این مسئله باعث می شود که میلگردهایی که به شکل عمودی و افقی قرار گرفته اند حرکت نکنند.

کاربرد توری مش چیست؟

توری های مش را در برخی موارد با عنوان مش مهندسی معرفی می شوند . در زبان لاتین Engineering Mesh  و با علامت BRC MESH شناخته می شود. یکی از علت های اصلی استقبال مهندسان از این سازه ها استحکام بالا و تنوعی است که در ساخت آن ها وجود دارد. در دنیای ساخت و ساز کمتر سازه مهندسی وجود دارد که توانایی رقابت با توری مش را داشته باشد. از این محصول فوق العاده در زمینه های گوناگون صنعتی مانند صنعت ساخت و ساز و صنایع کشاورزی و دیگر صنایع استفاده می کنند.

مزایای توری مش چیست؟

گسترده ترین کاربرد این توری ها در امور ساختمان سازی است.با توجه به اینکه بتن در برابر تنش ها از قابلیت کششی نسبتا پایین برخوردار است بنابراین به کار گرفتن مش های فلزی باعث می شود که بازده استحکامی بتن را تا حد زیادی افزایش دهد

همان طور که قبلا اشاره کردیم توری مش از یک شکل هندسی برخوردار است .این شکل هندسی باعث افزایش مقاومت شبکه ای می شود. همین امر باعث سرعت بخشیدن در حین اجرای عملیات ساخت و ساز می شود. این موضوع باعث می شود که به میزان زیادی هزینه ها و مصرف میلگرد و زمان صرفه جویی به عمل آید. توری های مش براساس  کارایی که دارند در مقایسه با دیگر محصولات مشابه از قیمت مناسبی برخوردار هستند. از دیگر مزیت های توری های مش می توانیم به مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدن و پارگی برخوردار است.

خلاصه :

توری ها ازچیدمان افقی و عمودی و جوش نقطه اتصال آن ها ساخته می شود.مش را می توان یکی از پرکاربردترین ابزار در صنعت ساختمان نام ببریم.استفاده از توری ها باعث افزایش مقاومت ساختمان می شوند.

فولاد صنعت زمانی یکی از بزرگترین تولیید کننده های توری مشی در ایران می باشد.در سایت فولاد صنعت زمانی ما به صورت روزانه قیمت توری حصاری،قیمت توری مرغی،قیمت توری مش،قیمت نبشی، قیمت ناودانی،قیمت مفتول آرماتوربندی،قیمت پروفیل،قیمت میلگرد،قیمت تیرآهن،قیمت سپری،قیمت انواع لوله را قرار می دهیم.شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت های آهن آلات

 [:]