ابعاد توری حصاری

ابعاد توری حصاری

[:fa]

ابعاد توری حصاری:توری حصاری یکی از وسایلی است که برای حفظ امنیت یا مشخص کردن محدوده ای از فضا مورد استفاده قرار می گیرد. افزایش امنیت و حفاظت از محیط از دغدغه های بشر در تمام طول تاریخ بوده است. انسان ها از هر نوع وسیله ای در گذشته اعم از سنگ، چوب، گیاهان و … برای حفاظت از خود به کار می بردند. امروزه و با پیشرفت ها در زندگی بشر از وسایل دیگری برای حفاظت استفاده می شود. با توجه به اینکه محدوده مورد حفاظت در چه محلی واقع شده باشد استفاده از ابزار آلات نیز متفاوت است.

مقالات مرتبط:

تعریف و نحوه ساخت تور حصاری

توری حصاری یا فنس ابزاری برای حفاظت است که در محل های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. در باغ ها یا محل نگهداری حیوانات توری های حصاری انتخاب خوبی هستند. توری های حصاری به دلیل قیمت کمتر نسبت به دیوارکشی و حمل و نصب آسان آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد توری حصاری با توجه به اینکه در چه مکانی به کار برده می شود متفاوت است.

توری های حصاری از فلز ساخته می شوند که مقاومت بالایی دارند. در گذشته از چوب برای ساخت حصار استفاده می شد که در مدت زمان کمی به خصوص در محیط های مرطوب دچار پوسیدگی شده و دوام کمی داشتند. برای ساخت توری حصاری از دو روش سنتی و اتوماتیک استفاده می شود.

در روش اتوماتیک مفتول ها که به صورت دسته های حلقه ای قرار دارند بسته به ابعاد توری حصاری که قرار است ساخته شود در دستگاه قرار می گیرند تا انحنای آن ها صاف شود. حین صاف کردن مفتول می توان عمل روکش گذاری روی آن انجام داد تا دیگر نیازی به رنگ آمیزی آن ها نباشد. پس از صاف شدن انحنای مفتول و خشک شدن روکش آن در دستگاه قرار می دهند تا توری حصاری ساخته شود.

 ابعاد توری حصاری و مشخصات مفتول

ابعاد توری حصاری با توجه به اینکه در چه مکانی مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است. مفتول هایی که برای ساخت توری حصاری استفاده می شود بین ۱۰ تا ۲۰ متر می باشند که متناسب با ابعاد توری حصاری متفاوت است. عرض توری های حصاری بین ۱ تا ۴ متر متغیر هستند.

مثلاً توری های به کار برده شده در دور استخر ارتفاع کمی دارند اما توری های استفاده شده در باغ وحش ها و اطراف باغ ها ارتفاع بیشتری دارند. ابعاد توری حصاری با توجه به قطر مفتول، و چشمه های توری متغیر می باشد. چشمه های توری همان شبکه های موجود در آن هستند. مفتول با قطر ۲، ۲/۲، ۴/۲، ۸/۲ و ۳ میلی متر در ساخت توری به کار برده می شوند.

 اندازه چشمه های توری بین ۵/۵، ۷/۵، ۵/۶، ۷/۶، ۵/۷ و ۷/۷ سانتی متر متغیر است. جنس مفتول های به کار رفته در انواع مفتول گالوانیزه، مفتول گالوانیزه با روکش pvc و مفتول سیاه قابل عرضه هستند. مفتول با جنس گالوانیزه در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی داشته که برای محیط های مرطوب کاربرد دارد. گالوانیزه ها علاوه بر مقاومتی که در تورهای حصاری ایجاد می کنند باعث زیبایی در آن های نیز می شود.

فولاد صنعت زمانی یکی از بزرگترین تولیید کننده های توری مشی در ایران می باشد.در سایت فولاد صنعت زمانی ما به صورت روزانه قیمت توری حصاری،قیمت توری مرغی،قیمت توری مش،قیمت نبشی، قیمت ناودانی،قیمت مفتول آرماتوربندی،قیمت پروفیل،قیمت میلگرد،قیمت تیرآهن،قیمت سپری،قیمت انواع لوله را قرار می دهیم.شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت های آهن آلات

[:]