توری حصاری فولاد صنعت زمانی

توری حصاری فولاد صنعت زمانی

[:fa]

توری حصاری فولاد صنعت زمانی در بین مصرف کنندگان طرفداران زیادی کسب کرده است. این محصول با نام فنس هم در بین این افراد شناخته می‌ شود. در واقع توری حصاری و یا همان توری فنس از متریال های متفاوتی تولید می شود. به عنوان مثال توری حصاری از جنس فولاد ضد زنگ به مرحله تولید می رسد به همین علت در برابر عوامل بیرونی مانند رطوبت و برودت و باران مقاومت بسیار بالایی دارد.

همچنین این سازه از جنس گالوانیزه هم تولید شده است این گونه از محصولات برای کاربردهای صنعتی و یا حتی خانگی و تجاری استفاده می شود. امروز از توری حصاری و یا همان فنس برای جدا کردن یک قسمت از زمین مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات انواع متفاوتی دارند زیرا مواد تشکیل دهنده آنها متفاوت است.

مقاله مرتبط:

ابعاد توری حصاری

قیمت توری حصاری

درمورد توری حصاری فولاد صنعت زمانی

توری حصاری فولاد صنعت از جمله محصولاتی می باشد که برای مشخص کردن محدوده خاص و یا برای ایجاد امنیت در فضای مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه از محصولات بیشتر برای نگهداری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس و سایر پرندگان اهلی دیگر استفاده می شوند. همچنین از جمله محصولاتی هستند که در برابر عوامل و شرایط بیرونی مقاومت بسیار بالایی دارند و علاوه بر این به علت اینکه قیمت مناسب تری نسبت به دیوار کشی دارند مد نظر مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند.

استفاده از توری حصاری فولاد صنعت زمانی  به علت اینکه به راحتی نصب می شود و حمل و نقل آن آسان است و به دلیل اینکه مصرف کنندگان در هر زمانی که بخواهند می توانند این محصولات را جابجا کنند اهمیت بسیار بالایی نسبت به دیوارکشی کسب کرده است. این محصولات با پیشرفت زندگی بشر با استفاده از محصولات درجه یک تولید شده‌اند و از جمله ابزارآلاتی هستند که جایگزین مناسبی برای دیوارکشی به حساب می‌ آیند. البته از آنجایی که انواع توری های حصاری با استفاده از فلز های با کیفیت تولید شده‌اند بهترین جایگزین برای حصار های چوبی هستند.

اطلاعاتی در مورد توری حصاری

این گونه از محصولات مقاومت بسیار بالایی دارند و در  شهرهای مرطوب شمالی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع توری حصاری فولاد صنعت زمانی با استفاده از دو روش اتوماتیک صنعتی تولید می‌ شوند. این سازه ها نسبت به حصار های چوبی مقاومت بالاتری دارند و کمتر دچار پوسیدگی می شوند. علاوه بر این باید اضافه کنیم که  مفتول های فلزی در روش اتوماتیک به توری حصاری تبدیل می شوند و سپس در دستگاه قرار می گیرند.

 در این صورت دیگر نیازی به رنگ کردن مفتول ها نخواهد بود. توری حصاری فولاد صنعت زمانی در ابعاد گوناگونی تولید می‌ شود به همین علت مصرف کنندگان می توانند بر اساس مکانی که قصد استفاده از این ابزار آلات را دارند آنها را در ابعاد گوناگون تهیه کنند. انواع توری های حصاری بین ۱۰ تا ۲۰ متر تولید می شوند و عرض آن ها از یک تا چهار متر است و به همین علت انتخاب را برای مشتریان بسیار آسان کرده است. لذا مشتریان می‌ توانند این محصولات را در ابعاد گوناگون با عرض های متغیر خریداری کنند.

فولاد صنعت زمانی یکی از بزرگترین تولیید کننده های توری مش در ایران می باشد.در سایت فولاد صنعت زمانی ما به صورت روزانه قیمت توری حصاری،قیمت توری مرغی،قیمت توری مش،قیمت نبشی، قیمت ناودانی،قیمت مفتول آرماتوربندی،قیمت پروفیل،قیمت میلگرد،قیمت تیرآهن،قیمت سپری،مفتول رابیتس،قیمت انواع لوله را قرار می دهیم.شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

اخبار آهن آلات همراه با فولاد صنعت زمانی

مشاهده لیست قیمت های آهن آلات

[:]