توری حصاری چیست؟

توری حصاری چیست

توری حصاری چیست؟

[:fa]

توری حصاری یا فنس چیست؟ حفاظت و ایجاد امنیت در زیستگاه دغدغه ای است که از ابتدای بشر همیشه وجود داشته است و از گذشته تاکنون ابزارها و امکانات بسیاری توسط انسان ها برای حفظ امنیت محیط زندگی تولید شده است. نرده مشبک و توری حصاری یکی از مواردی است که کاربردهای زیادی در تأمین امنیت دارد. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی این محصول ، شما را بیشتر با کاربردها ، انواع و تنوع قیمت مشهای نرده ای آشنا کنیم.

توری حصاری چیست و چه کاربردی دارد؟

به طور کلی ، شبکه حصار با نام هایی مانند حصار توری ، حصار یا حصار پیوند زنجیره ای شناخته می شود. همانطور که اشاره کردیم ، یکی از راه های حفاظت از اراضی یا ایجاد مرزها استفاده از نرده ها است. در گذشته ، این محصول به دلیل مقاومت کم نمی توانست عملکرد بالایی داشته باشد و استفاده از آن محدود بود ، اما امروزه به دلیل تولید نرده مش گالوانیزه ؛محصولاتی با مقاومت و دوام بالا جایگزین روشهای قدیمی شده اند.  این محصول در حال حاضر از فولاد ضد زنگ یا گالوانیزه ساخته  می شود و طول عمر آن حدود ۵۰ سال است. لازم به ذکر است که شبکه فانتزی ساخته شده از پلی اتیلن نیز در بازار موجود است که عمر طولانی ندارد و برای  حصار بندی استفاده می شود.

کاربرد توری حصاری :

قبل از خرید یک توری حصاری، باید توجه ویژه ای به نوع کاربرد و مواد آن داشت.به عنوان مثال ، نرده های فولادی به دلیل مقاومت بالا ، به طور طبیعی عمر طولانی تری دارند. اما هزینه زیادی خواهد داشت. همچنین برای حصار باغ یا ورزشگاه خیلی مناسب نیست.بنابراین ، حصار هر جنسیتی بسته به نیاز باید انتخاب شود تا علاوه بر تأمین امنیت ، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد. به طور کلی می توان این محصول را یکی از پرمصرف ترین محصولات سیم دانست.

مشخصات فنی نرده توری حصاری

 توری حصاری

در تولید  توری حصاری به طور کلی از دو روش دستی و ماشینی استفاده می شود. ارتفاع در نظر گرفته شده برای نرده ها بسته به نیاز مشتری معمولاً بین ۰٫۵ تا ۳ متر است. و سیم مورد استفاده برای بافت فانتزی بین ۲ تا ۷۵/۴ متغیر است. وزن تور حصار نیز به قطر سیم و اندازه فنر بستگی دارد و متفاوت است. به طور کلی ، هرچه قطر سیم بیشتر باشد یا اندازه فنر کوچکتر باشد ، حصار سنگین تر است.

وزن این محصول تأثیر مستقیمی بر قیمت آن خواهد داشت. سیم مورد استفاده برای تولید مش حصاری معمولاً از فولاد گالوانیزه است که به دو صورت گرم و سرد در بازار موجود است.سوالی که پیش می آید این است که آیا در تولید توری های فانتزی از فولاد گالوانیزه گرم استفاده می شود یا از گالوانیزه سرد؟توجه داشته باشید که سیم گالوانیزه سرد از قیمت و کیفیت پایین تری برخوردار است ، بنابراین مقاومت کمتری در برابر زنگ زدگی دارد و برای  حصار در مناطق مرتبط توصیه نمی شود. از طرف دیگر سیم های گالوانیزه گرم دارای مقاومت بالاتریهستند. همچنین می توانند در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرند.

حالت های مختلف توری حصاری

با توجه به درخواست مشتری، حالت های زیر برای بافت مش حصاری موجود است:

  • دو سر قلاب
  • دو سر پیچ یک قلاب
  • یک سر پیچ

حالت بافت دو انتهای پیچ بیشتر متداول است و  نصب آن آسان تر است.

کاربردهای مختلف توری حصاری

مهمترین کاربردهای این محصول موارد زیر است

  • فنس کشی اطراف زمین ورزشی
  • دیوارهای ویلا و خانه
  • اطراف باغ و زمین های کشاورزی
  • سیم خاردار یا سیم بالای دیوار
  • استفاده در مناطق ویژه یا حفاظت شده مناطق نظامی

اهمیت توری حصاری

تولید این قبیل محصولات چند سالی است که بسیار مورد توجه گرفته است و این عامل هم با بالا رفتن تقاضای افراد برای تهیه این قبیل محصولات بسیار بیشتر شده است. یکی از عواملی که می تواند سبب این موضوع شود که شما از نظر هزینه های مالی دچار ضرر های جبران ناپذیر شوید خاصه افرادی که دارای مزرعه و … می باشند این موضوع است که حریم آنها باز است و موجودات زنده به سادگی به آن وارد می شوند  می توانند ضرر های گسترده ای را در یک زمان اندک به افراد وارد کنند. راه جلوگیری از این اتفاقات که بسیاری از ما هم تا به الان آن را تجربه کرده ایم استفاده از توری های حصاری است.

از جمله مواردی که می تواند در وسعت زیاد  و البته با قیمت بسیار مناسب برای شما شرایطی را ایجاد کند تا بتوانید از عبور و مرور بسیاریی از جانداران و در مواقع امنیتی تر از عبور انسان ها برای شما جلوگیری کند استفاده از توری حصاری است. این توری ها به دلیل اینکه در اندازه هایی بسیار بزرگ قادر به ساخت و اتصال می باشند و همچنین به سبب این موضوع که ارتفاع آنها نیز بسیار مناسب است از بهترین انتخاب ها برای شما که به دنبال حفظ حریم خود از مشکلات متععد هستید است.

همچنین باید گفته شود استفاده از این توری ها به سبب این موضوع که درایران فصول مختلف از گرم ترین تا سرد ترین وجود دارد و در کنار این مورد که وضعیت جوی نیز بسیار متفاوت است، بهتر این است است محصولی استفاده شود که درجه مقاوت آن بسیار بالا باشد و این خود یعنی استفاده بهینه از توری های فلزی که  در طولانی مدت دچار اسیب نمی شوند و درجه مقاوت آنها نیز کم نمیشود. این موارد البته به سبب رشد چشمگیری است که در این صنعت صورت پذیرفته است و استفاده از موارد علمی در تولید این محصولات به شکل چشمگیری افزایش یافته است، همین موضوع است که کارایی و اثربخشی این محصول را برای بسیاری از افراد اثبات کرده است.

خریداری کردن این محصول

از جمله مواردی که می تواند برای افراد برای تهیه توری های حصاری آزار دهنده باشد این موضوع است که همه افراد قادر نخواهند بود که این محصول را به صورت حضوری تهیه کنند و این مسئله می تواند برای بسیاری از متقاضیانی که در مکان هایی دور تر از مرکز تولید این محصولات هستند دچار درد سر شوند. خوب است که به این نکته مهم توجه شود که سفارش بهترین توری ها و حصار ها از طریق بازار ها و کانال های اینترنتی و مجازی هم ممکن است و این خود سبب دسترسی راحت تر شما به این محصول می شود در کنار اینکه دیگر نیاز نیست هزینه و زمان مضاعفی را برای تهیه این محصول برای خود ایجاد کنید. همچنین به وسیله این شکل خرید شما قادر خواهید بود تا انواع فنس ها و توری های حصاری را با یکدیگر مقایسه کنید و این امر به راحتی از این طریق برای شما امکان پذیر است. و در نهایت تصمیم گیری برای شما به بهترین شکل ممکن رقم خواهد خورد.

برای دریافت قیمت توری حصاری با کارشناسان فولاد صنعت زمانی تماس بگیرید.

جدول وزنی توری حصاری

 

وزن یک متر مربع(کلیوگرم) چشمه(سانتی متر) قطر مفتول(میلیمتر)
۱٫۰۰۰ ۵×۵ ۲
۲٫۱۰۰ ۴×۴ ۲٫۵
۱٫۶۵۰ ۵×۵ ۲٫۵
۱٫۴۵۰ ۶×۶ ۲٫۵
۲٫۰۰۰ ۵×۵ ۲٫۸
۱٫۷۵۰ ۶×۶ ۲٫۸
۳٫۹۰۰ ۳×۳ ۳
۳٫۰۰۰ ۴×۴ ۳
۲٫۳۰۰ ۵×۵ ۳
۱٫۹۵۰ ۶×۶ ۳
۴٫۱۶۰ ۵×۵ ۴
۳٫۵۰۰ ۶×۶ ۴
۶٫۰۰۰ ۵×۵ ۴٫۵
۶٫۵۰۰ ۵×۵ ۴٫۷۵

[:]