تولید کننده رابیتس

نحوه تولید رابیتس

تولید کننده رابیتس

[:fa]

تولید کننده رابیتس در ایران کارخانه های زیادی هستند یکی از این کارخانه ها فولاد صنعت زمانی می باشد که این محصول را در اوزان مختلف و متنوع تولید می کند.شاید بپرسید نحوه تولید و کاربرد رابیتس چگونه است؟درباره نحوه تولید و کاربرد رابیتس چه می دانید؟ رابیتس یک سازه ی ساخته شده از ورق گالوانیزه است که در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. در ادامه قصد داریم به نحوه تولید رابیتس بپردازیم.

در مرحله ی نخست تولید رابیتس ابتدا ورق های گالوانیزه را با عرض مشخص به شکل کلاف در می آورند. بعد از این مرحله نوبت به ایستگاه نورد اولیه می رسد که نسبت به رفع اعوجاج و تاب گیری ورق ها اقدام می شود. بعد از طی این مرحله برای انجام قسمتی از عملیات شکل دهی ورق ها را از قالب های فشاری که محل ستون های آن ها مشخص شده است رد می کنند.

مقاله مرتبط:

آشنایی با نحوه تولید و کاربرد رابیتس

پس از گذراندن این مرحله مشاهده می کنیم که عمق ستون ها بیشتر می شود و پس از تعیین محل چشمه ها عملیات برشکاری انجام می گیرد. پس از این مرحله است که ورق های گالوانیزه را تحت کشش قرار می گیرد که این فرایند به شکل جزء به جزء انجام می گیرد. زمانی که ورق ها تحت تاثیر کشش بیشتری قرار می گیرند باعث افزایش عرض ورق نوار بری شده می شود. برای تولید رابیتس گالوانیزه لازم است که ۳ مرحله برای شکل گیری چشمه ها و کشش کامل بر روی ورقه ها انجام می پذیرد.

بررسی نحوه تولید و کاربرد رابیتس

در ادامه بررسی نحوه تولید و کاربرد رابیتس به کاربرد آن در موارد مختلف خواهیم پرداخت.رابیتس به دلیل طراحی خاصی که دارد در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مهم ترین کاربردهای رابیتس استفاده از آن برای ایجاد سقف کاذب است که کارکردهای مختلفی نظیر ایجاد موارد تزئینی دارد.

از دیگر کاربردهای این محصول استفاده به عنوان یک عامل ترمیمی است که برای درزگیری مناسب دیوارها و ستون ها است که موجب پیشگیری از ایجاد یک سطح یکدست و منسجم می شود که برای پوشش دهی و اصلاح ترک ها به کار برده می شود.

از دیگر کاربردهای عمده رابیتس می توانیم به استفاده از آن در امر بتن ریزی در محل قطع بتن ریزی علی الخصوص در قسمت فونداسیون و موارد دیگری مانند پوشش دهی دیوارهای کاذب استفاده کرد.

خلاصه آشنایی با نحوه تولید و کاربرد رابیتس:

درباره نحوه تولید و کاربرد رابیتس چه می دانید؟ رابیتس یک سازه ی ساخته شده از ورق گالوانیزه است که در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. در ادامه قصد داریم به نحوه تولید رابیتیس بپردازیم. در مرحله ی نخست تولید رابیتس ابتدا ورق های گالوانیزه را با عرض مشخص به شکل کلاف در می آورند.

فولاد صنعت زمانی یکی از بزرگترین تولیید کننده های توری مش در ایران می باشد.در سایت فولاد صنعت زمانی ما به صورت روزانه قیمت توری حصاری،قیمت توری مرغی،قیمت توری مش،قیمت نبشی، قیمت ناودانی،قیمت مفتول آرماتوربندی،قیمت پروفیل،قیمت میلگرد،قیمت تیرآهن،قیمت سپری،مفتول رابیتس،قیمت انواع لوله را قرار می دهیم.شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[:]