قیمت رابیتس به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت گذاری رابیتس

قیمت رابیتس به چه عواملی بستگی دارد؟

[:fa]

قیمت رابیتس:اولین و موثر ترین فاکتور بر نحوه قیمت گذاری رابیتس قیمت مواد اولیه یا قیمت ورق های گالوانیزه است. با توجه به این امر که ورق های فولادی به عنوان تنها مواد مورد نیاز برای ساخت رابیتس به شمار می رود بنابراین تاثیرگذارترین عامل برای تعیین قیمت هر برگ رابیتس محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با نحوه قیمت گذاری رابیتس با ما همراه باشید.

بررسی نحوه قیمت گذاری رابیتس

سه عامل تاثیرگذار دیگر که در نحوه قیمت گذاری رابیتس تاثیر مستقیم دارند وزن،تعداد چشمه بندی و ستون است. همان طور که مشاهده می کنید رابیتس دارای انواع مختلفی است و براساس همین انواع نیز دسته بندی و قیمت گذاری می شود.

مقاله متربط:

تعداد ستون رابیتس:

یک ورق رابیتس دارای تعداد مشخصی ستون است که براساس آن نیز نام گذاری می شود. اندازه ستون های محور طولی اغلب در سه مدل نه، یازده، سیزده ستون هستند. میان تعداد ستون ها و ابعاد چشمه رابطه ای معکوس وجود دارد که هر اندازه تعداد ستون ها بیشتر باشد اندازه ی چشمه ها کوچک تر خواهد بود. وجود این ویژگی ها باعث می شود در زمان به کار بردن در ساختمان سازه ها سبک تر شده و نیاز به مصرف مصالح و ملات کمتری داشته باشند.

وزن رابیتس:

از دیگر عوامل موثر در نحوه قیمت گذاری رابیتس وزن این محصول است .وزن هر برگ بستگی به ضخامت ورق فولادی دارد که برای ساخت آن به کار می رود. با این تفاسیر وزن رابیتس های سیزده ستون نسبت به سایر نمونه ها بیشتر است. اندازه چشمه ها در این نوع کمتر شده و همین امر باعث کیفیت آن می شود. رابیتس ها در سه دسته متفاوت سبک، سنگین و متوسط دسته بندی می شوند که در قیمت گذاری آن ها تاثیر بسزایی دارد.

تعداد چشمه ها:

هر برگ رابیتس در قسمت عرض ستون دارای دو یا ۳ ردیف چشمه است.  به همین دلیل رابیتس ها دارای انواع مختلف ۲ یا ۳ ردیف چشمه هستند. معمولا در بازار فروش برای طبقه بندی رابیتس ها از لحاظ داشتن چشمه ها از لفظ ۲ و ۳ مش استفاده می شود. همان طور که در بالا اشاره کردیم وجود چشمه ها در به کار بردن مصالح تاثیر زیادی دارد.

خلاصه:

آشنایی با نحوه قیمت گذاری رابیتس به شما کمک می کند تا بدانید که این محصول بر اساس چه فاکتوری قیمت گذاری انجام می شود.یکی از فاکتور های مهم در این زمینه وزن آن می باشد.

فولاد صنعت زمانی یکی از بزرگترین تولیید کننده های توری مشی در ایران می باشد.در سایت فولاد صنعت زمانی ما به صورت روزانه قیمت توری حصاری،قیمت توری مرغی،قیمت توری مش،قیمت نبشی، قیمت ناودانی،قیمت مفتول آرماتوربندی،قیمت پروفیل،قیمت میلگرد،قیمت تیرآهن،قیمت سپری،مفتول رابیتس،قیمت انواع لوله را قرار می دهیم.شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


[:]