نحوه قیمت گذاری مش

قیمت گذاری مش

نحوه قیمت گذاری مش

[:fa]

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم توری های مش از تنوع بالایی برخوردار است. بنابراین مواردی در نحوه قیمت گذاری مش وجود دارد که قصد داریم در ادامه به آن اشاره کنیم. برای قیمت گذاری توری های مش به پارامترهایی نظیر ضخامت، اندازه ی چشمه ها و نوع بافت توری های مش توجه می شود. انواع مختلف توری های مش شباهت زیادی به همدیگر دارند .در کنار این شباهت ها عوامل موثر دیگری نیز وجود دارد که در نحوه قیمت گذاری مش تاثیرگذار است این عوامل شامل مقاومت در برابر حرارت، زنگ زدگی، خوردگی می شود.

مهم ترین موارد موثر در نحوه قیمت گذاری مش

اولین موردی که در هنگام خرید و نحوه قیمت گذاری مش بسیار حائز اهمیت است ضخامت مفتول هایی به کار گرفته شده در ساخت توری است.ابعاد چشمه ها یا سوراخ هایی که توری ها به کار رفته است نیز از عوامل مهم به شمار می رود.نوع مفتول های به کار رفته عاج دار یا ساده بودن آن ها نیز در قیمت این محصولات تاثیر می گذارد.

یکی دیگر از فاکتورها که تاثیر بسیار زیادی بر قیمت توری های مفتولی نوع پوشش آن ها است .این پوشش ها می تواند به شکل سیاه، استنلس استیل و گالوانیزه باشد. گالوانیزه از بقیه گرانتر است که دلیل آن مقاومت بالا و نوع آلیاژ به کار رفته در ساخت آن  می باشد.

یکی از نکات بسیار مهم که در نحوه قیمت گذاری مش موثر بوده اندازه آن است.هر چقدر سایز مفتول یا میلگردهای به کار رفته در ساخت توری بیشتر یا اندازه ی چشمه ها کوچکتر باشد به همان میزان قیمت این محصولات افزایش پیدا می کند.

مزایای استفاده از توری های مش

  • استفاده از این نوع توری ها باعث بهینه سازی در مصرف میلگرد می شود.
  • پاسخگویی به استانداردهای ساختمانی و به عنوان یک نگهدارنده ی برای فونداسیون بتن ها به شمار می رود.توری های مش در مقایسه با مصالح مشابه از قیمت مناسبی برخوردار است و باعث کاهش هزینه ها در حمل و نقل و دیگر مخارج می شود.
  • این توری ها از مقاومت فوق العاده ای برخوردار هستند و باعث می شوند که استحکام و دوام ساختمان ها افزایش پیدا کند.

مشاهده لیست قیمت های آهن آلات

[:]