کاربرد توری حصاری چیست؟

کاربرد توری حصاری چیست؟

[:fa]

کاربرد توری حصاری:از توری حصاری برای مصارف گوناگون استفاده می‌شود که بسته به نیاز افراد تعیین می‌گردد. در این مقاله قصد داریم درباره انواع و کاربرد توری حصاری بپردازیم با ما همراه باشید.

توری حصاری چیست؟

توری حصاری یا فنس حصاری است که برای افزایش امنیت و یا جدا و مجزا کردن محیط‌ها از همدیگر استفاده می‌شود. از مزایای این حصار این است که اگر  این توری‌ها از جنس مفتول ساخته شده باشند، دوام و استحکام بالایی دارند و سالیان متمادی می‌توان از آن استفاده نمود. مورد بعدی این است که چون به صورت پنجره پنجره و مشبک است جلوی دید را نمی‌گیرد و از نمای محیط اطراف می‌توان استفاده کرد.

انواع  ابعاد توری حصاری

انواع توری حصاری را می‌توان با توجه به نوع مفتول به کار برده شده و ضخامت و قطر، و مقدار چشمه (میزان فضای باز بین توری‌ها) دسته بندی کرد. از انواع مفتول به کار برده شده می‌توان به مفتول سیاه، مفتول فولاد ضد زنگ، مفتول ضد زنگ با روکش پی وی سی (PVC)، پلی اتیلن اشاره کرد. یک نوع دیگر توری حصاری زنجیری است که دیگر تار و پود ندارد و سیم های آن از عرض قرار می‌گیرد. نصب این نوع توری‌ها بسیار آسان است و امنیتی که برقرار می کند بالا است. همچنین ضخامت انواع توری‌ها ۲، ۲.۲، ۲.۴، ۲.۸، ۳ میلی متر است‌. میزان اندازه‌ی چشمه‌ها ۵.۵، ۵.۷، ۶.۵، ۶.۷، ۷.۵ و ۷.۷ سانتی متر است.

کاربرد توری حصاری

توری حصاری فولاد صنعت زمانی 

توری حصاری بسته به نیاز مشتری و اهداف استفاده از آن کاربرد‌های متنوعی دارد. از انواع کاربرد توری حصاری می‌توان اشاره کرد به:

  • ممنوع کردن ورود افراد به یک منطقه خاص
  • استفاده در  موقعیت و اماکن نظامی
  • استفاده در اماکن صنعتی
  • مجزا کردن دو محیط از هم
  • مجزا کردن تماشاچیان یک بازی ورزشی از محوطه‌ی بازی
  • مسدود کردن منطقه حادثه خیز
  • احداث محیط برای حفاظت از حیوانات مختلف
  • مشخص کردن زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها از یک دیگر
  • محافظت از گارگرلن در حین کار در ساختمان‌ها

سخن پایانی
همان طور که اشاره شد کاربرد توری حصاری بسیار متنوع است و برای مصارف گوناگون استفاده می‌شود. جنس و ضخامت و ابعاد چشمه بسیار در قیمت و هزینه این حصار‌ها تاثیر گذار است.فولاد صنعت زمانی یکی از بزرگترین تولیید کننده های توری مش در ایران می باشد.در سایت فولاد صنعت زمانی ما به صورت روزانه قیمت توری حصاری،قیمت توری مرغی،قیمت توری مش،قیمت نبشی، قیمت ناودانی،قیمت مفتول آرماتوربندی،قیمت پروفیل،قیمت میلگرد،قیمت تیرآهن،قیمت سپری،مفتول رابیتس،قیمت انواع لوله را قرار می دهیم.شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

اخبار آهن آلات همراه با فولاد صنعت زمانی

مشاهده لیست قیمت های آهن آلات

[:]