کاربرد مفتول نجاری

[:fa]کاربرد مفتول نجاری[:]

کاربرد مفتول نجاری

[:fa]

کاربرد مفتول نجاری:یکی از مجموعه ابزار ها و محصولاتی که در ساخت خانه از آن استفاده می شود و کاربرد زیادی را هم برای ما دارا است مفتول و یا سیم نجاری می باشد که البته به آن سیم قابل بندی نیز گفته می شود. نکته ای که خوب است در مورد سیم نجاری بدانید این است که به صورت یک سیم نازیک است که در غالب اوقات جنس این محصول به صورت مفتول سیاه است که خود این مسئله مقاومت آن را به شکل بسیار خوبی بالا می برد. این سیم به دلیل اینکه دارای انعطاف پذیری بالایی در درون خود است دارای کاربرد بسیار بالایی در زمینه های مختلف می باشد و البته بیشتر از این محصول در سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند که مبحث بسیار کاربردی و مهم برای شما تلقی شود.

کاربرد های دیگر مفتول نجاری

برای اینکه شما بتوانید در روند ساخت یک خانه و یک بنا یک پارچگی و ثبات میلگرد ها را به خوبی هر چه تمام تر حفظ کنید لازم است تا از این محصول استفاده ببرید. همچنین از دیگر کاربرد هایی که این محصول برای شما دارا است مسئله مربوط به ثبات در بتن ریزی ها و همچنین فندانسیون و در ادامه توری مش بندی و همچنین از دیگر موارد می توان به ساخت ستون ها و تیر ساختمان از این محصول استفاده کرد که می توان از جمله موارد بسیار مهم در مورد بالا بودن کیفیت ساخت در یک بنا از این عنوان یاد کرد. نکته مهمی که در درون این محصول وجود دارد و در درون اسم آن نیز منعکس است این مسئله می باشد که از این محصول در درون صنایع چوبی و همچنین در صنایعی که مرتبط با کار نجاری است استفاده های بسیار زیادی می برند و این نشان دهنده کاربرد گسترده این محصول برای ما می باشد.

مشخصات تکمیلی مفتول نجاری

نحوه تولید این محصول به این شکل می باشد که ضخامت آن چیزی در بین ۳ و یا ۴ میلیمتر می باشد و این امر می تواند به استاندارد جهانی خود نزدیک باشد و سبب این استفاده گسترده از این محصول نیز شاید همین استانداردی است که برای آن ایجاد شده است و کاربرد دارد. نکته قابل توجه دیگر در مورد این محصول این است که در صورتی که میل گرد های مورد استفاده دارای ضخامت بالاتری باشند، برای اینکه شما بتوانید ثبات بسیار بیشتری را برای فعالیت های خودتان ایجاد کنید لازم است تا از سیم های نجاری با ضخامت بالا تر استفاده ببرید و توجه به این می تواند در نهایت کیفیت خروجی کار شما را به شکل بسیار مطلوبی ایجاد کند.

انواع سیم مفتول نجاری

سیم های نجاری به دلیل تفاوت نوع آرماتور بندی و هچنین ماده اولیه به ۲ شکل می باشند:

  • سیم نجاری به صورت تسمه ای
  • سیم نجاری فابریک

که به طبع استفاده از هر کدام از این سیم ها مرتبط با یک جا و مکان می باشد که می تواند از جمله موارد مهم برای شما باشد در هنگام استفاده از آنها باشد.

فولاد صنعت زمانی یکی از بزرگترین تولید کننده های توری مش در ایران می باشد.در سایت فولاد صنعت زمانی ما به صورت روزانه قیمت توری حصاری،قیمت توری مرغی،قیمت توری مش،قیمت نبشی، قیمت ناودانی،قیمت مفتول آرماتوربندی،قیمت پروفیل،قیمت میلگرد،قیمت تیرآهن،قیمت سپری،مفتول رابیتس،قیمت انواع لوله را قرار می دهیم.شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[:]